Saturday, December 4, 2010

What is Life? SONY as a brand(ブランドとしてのSONY)


Hi. How are you? Have you purchased the New Television compatible for digital broadcasting? Today's theme is about SONY as a brand. It may not have relation with Life, but….

こんにちは、お元気ですか?地デジ対応のテレビはもうお買い求め下さいましたか?本日のテーマはブランドとしてのSONYについてです。ちょっと生き物とは関係ないかもしれないのですが、、。

The digital broadcasting had been started several years ago. But we have old television made by SONY, TOSHIBA, SHARP, Mitsubishi, Panasonic, and other companies. In such companies, the SONY is the biggest brand for country's people. At last week, I had to go shop to give advice for my parents. Our old TV has deep trouble to watch TV programs. I had learned many information about such digital TVs. There were a lot of points to decide maker of TV. Quality of image, recording of programs, storage size, DVDs or Blu-ray, design, cost, and so on.

地デジ放送は既に数年前から始まっていてソニー、東芝、シャープ、三菱、パナソニック、などの会社で作られた古いテレビを私たちは持っています。そんな各社の中でも田舎ではソニーが最も大きなブランドとして観られているのです。自宅のテレビも壊れてしまっていて、先週、テレビを買いに両親と電気屋に行かなければ成りませんでした。画質、録画、ハードディスク容量、DVDやBlu-ray対応、デザイン、価格など色々勉強していきました。

However, the decision had been already decided. It's a SONY. I was no use for such negotiation. I recommended Mitsubishi REAL by thinking all categories, but my mother said that we buy SONY, we like SONY. It's unbelievable for me.

しかしながら、決定は既に決まっていました。ソニーでした。私は何の役にもたてませんでした。私は全ての分野を検討し三菱のリアルを進めました。値段も安くて、全部入りで、その経験も豊富だからです。しかし、母はソニーね、ソニーが好きだからと言ったのです。信じられませんでした。

As a result, the TV was brought to my home, and I watched the TV program "Saka no Ue no Kumo" on it. If you have not bought such digital TV, please think with objective view.

結果として、そのテレビは家に届いて、「坂の上の雲」を観ています。もし、あなたがまだ地デジ放送のテレビを買っていないとしたら、是非客観的視点によって購入して下さい。

Today's class is over. Have a nice day. Click the button at the bottom of this What is Life?, if you are a student of this class. Mind you? It's a rule.

本日の講義は以上です。最後に、出欠をとります。以下のバナーをクリックしたことで「出席」と認めます。マジで!これは一応ルールなのです。


にほんブログ村 科学ブログ 生物学・生物科学へ人気ブログランキングへ

日本創新党

 

No comments:

Post a Comment

Thank you!