Sunday, November 28, 2010

What is Life? Life(人生)

Good morning everyone. Yesterday, the kindly care of manager of Regal Shoes was given for my shoes. And at last night, I met with my old friends at F city and had great time. It is my treasure for my Life. Do you have such chance to see old friends at your original country?

皆様お早うございます。昨日、私はREGAL靴店の店長さんに靴を磨いて頂きました。それと昨夜、私はF市で古くからの友人達と会い、すばらしい時間を過ごしました。私の人生に対する宝物だと思っています。皆様は故郷におけるそうした機会がおありでしょうか?

Here, the theme is Life. Even if you are young or old, you may hear the name of John Lennon, as a member of the Beatles. He was killed 30 years ago. After the disband of the Beatles, he may be finding and showing us "What is Love?" and "What is Life?". Of corse, most of you must know him at enough level. But, if you do not know him, please know him by watching this movie. You can know about "Life is What?" from him.

さて、本日のテーマは「人生」です。もしあなたが若くともそうでなくともビートルズの一員だったジョン・レノンの名前は聞いたことがあるかと思います。彼は30年前に殺されてしまいました。彼はビートルズ解散後に「愛とは何か」「人生とは何か」を探求し、そして私たちに示してきたように思います。もちろん、皆様の多くは彼のことを十分にご存知でしょう。しかし、もし、彼のことをご存じないとしたらこちらの記録映画をご覧ください。きっと、彼から「人生とは何か」を知ることができるでしょうから、、。

Today's class is over. Have a nice day. Click the button at the bottom of this What is Life?, if you are a student of this class. Mind you?

本日の講義は以上です。最後に、出欠をとります。以下のバナーをクリックしたことで「出席」と認めます。マジで!



にほんブログ村 科学ブログ 生物学・生物科学へ人気ブログランキングへ
日本創新党

3 comments:

  1. 「趣味は美味しいものです」というブログにNINJA TOOLというものでアクセスが拒否されています。なぜでしょうか?

    少々驚いています。ま、気にしないことにしますm(._.)m。

    ReplyDelete
  2. そもそもEpisode2というブログにコメントできないことを忍者ブログの方へ問い合わせしたことはありますね。それが関係あるのかな???

    ReplyDelete
  3. 10,000人アクセスプレゼント企画に応募された方の中で今現在一番近い人は9998です。ほかにいらっしゃらなければ、この方に決定します。本日11月29日24:00まで受け付けます。

    ReplyDelete

Thank you!